Bezoek Jenna & Joe en examen! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van sannevang - WaarBenJij.nu Bezoek Jenna & Joe en examen! - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van sannevang - WaarBenJij.nu

Bezoek Jenna & Joe en examen!

Blijf op de hoogte en volg

13 Oktober 2012 | Spanje, Portals Nous

Lieve mensen,

Zondag moest ik al om 8.00 beginnen. Beetje jammer, want nu stond ik niet bij de brunch. Wat wel het voordeel was is dat ik heel vroeg klaar was en dus snel naar Jenna en Joe kon die 's middags waren aangekomen. Jenna is de assistant receptie manager bij Ashdown en Joe werkt bij de nights en de receptie op Ashdown. Het was echt super leuk om ze weer te zien! We zijn naar Palma gegaan en we hebben daar een beetje rondgelopen en daarna zijn we lekker uit eten geweest. We waren allemaal best moe dus we zijn meteen na het eten naar huis gegaan.

Maandag moest ik ook weer om 8.00 beginnen. Rond drie uur heb ik weer met Jenna en Joe afgesproken. We zijn naar Palmanova gegaan. We zijn even naar het strand geweest en we hebben daar rond gelopen en rondgekeken en ook hier zijn we uit eten geweest. 's Avonds hebben we nog ergens een ijsje gehaald en daarna zijn we terug naar huis gegaan.

Dinsdag moest ik ook om 8.00 beginnen en na het werk zijn we gaan snorkelen. We hebben er in totaal 45 min over gedaan om naar dat strand te komen, bleek dat we ook een andere route hadden kunnen lopen en dan waren we er met ongeveer 10 minuten geweest... oepsie! Het snorkelen was echt super mooi en gelukkig was het water ook lekker warm! Jenna liep met de flippers het water uit en toen viel ze op de stenen. Er zat een snee in haar hand en wat schaafwonden op haar arm, maar we hadden besloten om toch maar even een pleister te gaan halen bij het hotel bij het strand zat. Van het personeel daar kregen we gaasjes en verband en we mochten even naar de wc om de 'wond te verzorgen'. Eenmaal op de wc aangekomen dachten we dat er iemand liep te zingen maar het was een cd! Het was zo'n cd die je op tv hoort als je een programma kijkt over piramides.. Best apart haha! Gelukkig bleek de wond van Jenna mee te vallen, maar ik heb wel weer even mijn EHBO kunnen oefenen! Na het snorkelen zijn we terug naar hun hotel gegaan waar we nog even lekker het zwembad zijn ingedoken. Nadat we ons hadden opgefrist zijn we naar een restaurantje in Portals Nous gegaan waar we een drankje hebben gedaan en wat hebben gegeten.

Woensdag moest ik ook weer om 8.00 beginnen. Trouwens, Christina is nog steeds afwezig vanwege haar enkel dus het is een grote chaos omdat we mensen te kort komen of er zijn gewoon te veel gasten. Na het werk ben ik naar mijn huisje gegaan. Voordat ik naar Jenna en Joe kon, moest ik eerst mijn schoolwerk nakijken want donderdagavond kwam mijn stagebegeleider, mevrouw van Klingeren, en dan moest de map klaar zijn. Ik moest nog 1 dingetje opnieuw uitprinten omdat daar een foutje in zat maar voor de rest was alles goed, gelukkig maar! Hierna ben ik naar het hotel van Jenna en Joe gegaan en daar hebben we nog even gezwommen en daarna zijn we naar hetzelfde restaurantje geweest als de avond ervoor.

Donderdag moest ik ook weer om 8.00 beginnen. Na het werk ben ik meteen naar Jenna en Joe gegaan en we zijn lekker naar het strand bij Portals Nous geweest. Na het strand zijn we nog even het zwembad ingedoken en Jenna en Joe gingen nog uit eten bij een restaurant in de buurt van hun hotel. Ik heb alleen een voorgerechtje gehad, want ik moest uiteten samen met mevrouw van Klingeren, Andres en de twee nieuwe meiden. Het was erg lekker! Na het eten ben ik samen met Jenna en Joe naar Magaluf geweest, waar we lekker een paar drankjes hebben gedaan.

Vrijdag was het dan zover... Mijn eind- en examengesprek.. Het moment waar ik 6 maanden naar toe heb gewerkt, spannend! Ik moest er om 10.15 zijn, maar ik was pas om 11.10 aan de beurt, wat was ik zenuwachtig zeg! Andres was niet komen opdagen, maar ik heb gehoord dat hij uiteindelijk nog wel is komen opdagen. Ik zal jullie niet meer langer in spanning houden.... IK BEN GESLAAAAAAAAAGD! Jeeeeeeej! Kan nu met trots zeggen dat ik twee buitenlandse stages succesvol heb afgerond! Ben toch best wel trots op mezelf!
Na het gesprek ben ik met Jenna en Joe naar Palmanova gegaan waar we lekker hebben geluncht om te vieren dat ik ben geslaagd. Toen we eenmaal in dat restaurantje zaten begon het keihard te regenen en te onweren, niet normaal! Gelukkig zaten we wel droog en toen de regen voorbij was zijn we met de bus terug gegaan naar hun hotel. Daar hebben we nog een paar potjes kaarten gespeeld en toen was het tijd om richting het vliegveld te vertrekken.... We zijn met de taxi naar het vliegveld gegaan en toen was het tijd om afscheid te nemen. Ik heb echt een super leuke week met ze gehad en waarschijnlijk ga ik in november of december een paar dagen naar hun toe in Engeland!

Vandaag ben ik nog lekker vrij. Ik heb heerlijk uitgeslapen, was ik echt aan toe haha! Verder heb ik mijn kamer opgeruimd en de was gedaan. Nu ga ik overschakelen naar de chillmodus en lekker een filmpje kijken.

Morgen moet ik alweer om 8u beginnen en dan begint ook mijn laatste werkweek. Vrijdag is mijn laatste werkdag, wat is de tijd toch snel gegaan!

Volgende week zet ik er weer een nieuw verhaaltje op!

Liefs,
Sanne.

  • 14 Oktober 2012 - 10:04

    Pap En Mam:

    goeiemoggel Sannie,
    Allereerst je bent geslaagd voor je stage. Super gedaan en van harte gefeliciteerd. Je hebt het goed gedaan en wij zijn trots op je.
    Jij hebt een weekje achter de rug. Als we willen weten in welk resturant we moeten gaan eten kunnen we bij jou terecht. Het lijkt wel vakantie. Leuk dat Jenna en Joe voor jou uit Engeland zijn gekomen. Geloof best dat het erg leuk was. Leuk hoor al die mensen die bij je langs komen.
    Nog 2 weekjes en je bent weer thuis. Dan is het gedaan met onze rust...........
    Op naar de laatste loodjes want die blijven altijd het zwaarst wegen!
    Kus van Ons 3-tjes

  • 19 Oktober 2012 - 17:56

    Wim:

    Hoi hoi, effe geleden maar ik was druk met andere dingen. Nice Pics bij je vorige verslag trouwens!! , ik blijf jaloers!!. Sinds wanneer ben je overigens zo wanhopig dat je bomen bent gaan knuffelen??. Geinig die poort die zomaar anders opengaat als van jou zou moeten, helemaal compleet des Sanne dat het een klimpartij opleverde!. Jammer dat je droog over de vijver kwam (althans dat wil je ons doen geloven).

    Ga je met engelsen lopen, levert dat een omweg van 35 minuten op, zeker links gelopen?!. Enne… wat voor muziek hoor jij in godsnaam als je naar een tv-programma over piramides kijkt??? (rare hersenkronkel hoor, althans voor de gemiddelde nederlandster)

    Ben het helemaal met je eens dat je supertrots mag zijn op het succesvol voltooien van 2 buitenlandse stages!!!! VAN HARTE!!!!. Als ik het goed begrepen heb was vandaag je laatste werkdag, geniet nog ff en zie je in ons koude Hollandia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 49420

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 28 Oktober 2012

Stage Lindner Portals Nous in Mallorca

26 Augustus 2011 - 05 Maart 2012

Stage in hotel Ashdown Park

Landen bezocht: