Laatste stageweek en laatste stagedag. - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van sannevang - WaarBenJij.nu Laatste stageweek en laatste stagedag. - Reisverslag uit Portals Nous, Spanje van sannevang - WaarBenJij.nu

Laatste stageweek en laatste stagedag.

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2012 | Spanje, Portals Nous

Lieve mensen,

Zaterdag was ik nog lekker vrij. Ik heb de was gedaan, kamer opgeruimd en daarna heb ik lekker een filmpje gekeken. Heerlijk, zo'n rustige dag!

Ik moest nu van zondag t/m vrijdag werken. Ik moest elke dag om 8.00 beginnen... pfff wat vroeg haha! Dit is echt niet mijn ding! Elke dag was eigenlijk hetzelfde, het was redelijk rustig en alles ging zoals het moest gaan. Beetje saai eigenlijk haha! Dit was tevens mijn laatstse stage week. Wat is de tijd toch snel gegaan als ik zo terug kijk!

Vrijdag was dan echt mijn laatste stagedag... het voelde wel raar hoor om daar voor het laatst rond te lopen en voor het laatst mijn dingen te doen! Ergens voelde het ook wel erg goed, ik heb het toch maar weer gedaan: bediening is niet mijn ding en ik heb het toch vol gehouden en ik heb mijn stage ook nog eens gehaald! Ik denk dat ik toch best wel trots op mezelf mag zijn!
Nadat ik afscheid had genomen van de collega's ben ik opzoek gegaan naar mijn o zo leuke manager, Andreas. Hij bleek te zijn gaan sporten en ze wisten niet hoelaat hij terug was. Hij is rond half twee weg gegaan en mijn dienst zat er om 14.00 op. Blijkbaar kost het erg veel moeite om een stagaire die een half jaar voor jou heeft gewerkt gedag te zeggen en te bedanken, want ik heb niets gehoord. Wat een eikel. Ik ga donderdag terug om een cadeautje te brengen, aangezien ik wel mensen bedank. Ben benieuwd of hij er dan wel is..
En toen was het tijd om te gaan.. Althans, dat dacht ik. Ik liep net van het terrein af toen mijn telefoon ging. Het was Julia, een van de duite meiden. Ze zat vast in de koeling in de kelder van de Chumbo bar haha! Ze had al naar de Chumbo zelf gebeld maar aangezien het Engels hier zo slecht is begrepen ze er niets van en toen belde ze mij. Ze had bijna een half uur vast gezeten! Maar goed, eind goed al goed. Toen was het toch echt tijd om voor het laatst als werknemer van het terrein af te lopen. Ergens is het toch wel een opluchting dat ik nu klaar ben!
's Avonds ben ik samen met de Duitse meiden, die ook hun laatste dag hadden, uit eten gegaan om te vieren dat onze stage erop zit! Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten. Toen was het tijd om afscheid te nemen, ze zijn vandaag terug naar Duitsland gevlogen.

Ik heb nu nog lekker een weekje vakantie. Vandaag heb ik weer mijn was gedaan en meer ga ik ook echt niet doen vandaag! Ik ga lekker relaxen, dat heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf! Ik had mijn gewassen vest aan mijn raam opgehangen om te drogen en ik in een keer kijk ik naar het raam, was mijn vest naar beneden gevallen! Twee verdiepingen lager op een dak! Shit... Ik zag dat er een raam zat boven het dak dus ik naar die kamer toe.. is er niemand. Dan maar op het dak klimmen he! Lekker handig weer dit hahaha! Maar goed, hij hangt nu weer te drogen maar dan op een andere plek haha!

Volgende week woensdag komen Stef & Michel op bezoek en we vliegen volgende week zondag samen terug naar Dusseldorf.
Vrijdag ga ik nog een afscheidsdrankje doen samen met Evelyn, Xisco, Pablo, Andres (collega van het restaurant), misschien Moniek en Lety en haar vriend... 's Avonds ga ik waarschijnlijk nog stappen met de nieuwe Nederlandse meiden en wie weet wie er allemaal nog meer mee gaan!

Volgende week zet ik er weer een nieuw verhaaltje op. Mijn laatste verhaaltje vanuit Mallorca....

Liefs,
Sanne.

  • 21 Oktober 2012 - 14:31

    Opa En Oma:

    hoi sanne eindelijk hoor je weer eens van ons. sorry dat het zolang geduurd heeft maar door de ziekte van opa en alles wat erbij kwam is het er bij ingeschoten. maar nu eindelijk een berichtje van ons. in de eerste plaats hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je examen ook dat je je stage zo goed gedaan hebt we zijn hartstikken trots op je .je hebt het toch maar gedaan o zo nu nog een weekje vakantie en dan kun je er weer tegen om naar ons koude kikkerlandje terug te keren. wat leuk he dat michel en stef komen genieten jullie maar maar doen jullie wel voorzichtig want we willen jullie wel veilig weer terug hebben.met opa gaat het ietsjes beter .maar ja het is pas drie weken geleden dat hij geholpen is en aangezien er zes weken tot een half jaar voor staat voor het genezen is moet hij rustig afwachten maar dat is niet opa 'ssterkste kant verder gaat het hier zo zijn gangentje nu san nu ben je weer op de hoogte en ga ik eindigen met de groeten van opa en mij met een dikke knuffel en een poot van senna veel plezier in je laatste week en tot gauw doeiiiiii xxxxx

    opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 49428

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 28 Oktober 2012

Stage Lindner Portals Nous in Mallorca

26 Augustus 2011 - 05 Maart 2012

Stage in hotel Ashdown Park

Landen bezocht: