Het zit erop! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van sannevang - WaarBenJij.nu Het zit erop! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van sannevang - WaarBenJij.nu

Het zit erop!

02 November 2012 | Nederland, Dieren

Lieve mensen,

Zondag ochtend om 05.00 werden we opgehaald door iemand van het hotel die ons naar het vliegveld heeft gebracht. Mijn laatste uurtjes Mallorca....
Eenmaal op het vliegveld aangekomen moesten we nog even de koffers wegen voor de zekerheid. Ik had zelf twee koffers (die per stuk 23kg mochten zijn) en Stef & Michel hadden nog een koffer mee voor mij die ook 23kg mocht zijn. Koffer 1 was 22,5kg, prima. Koffer 2 was 23kg, prima. Koffer 4, 24,5kg, oepsie! Vaak als ik ging vliegen zag ik mensen die bezig waren om de koffer op gewicht te brengen en ik dacht altijd: 'jeetje, dat weeg je thuis toch! Je gaat toch niet op het vliegveld je koffer open maken!' En nu zat ik zelf in die situatie.... ik had thuis alles gewogen maar ik had gehoopt dat de weegschaal op het vliegveld iets anders zou zijn maar helaas.. Nadat ik een paar tijdschriften eruit had gehaald was het gewicht van de koffer goed en konden we gaan inchecken. Na het inchecken hebben we een broodje gehaald. Ik had een broodje met ham en kaas en een klein flesje vruchtensap, 10 euro! Is toch niet normaal!

Rond 06.50 zijn we gaan boarden. Het vliegtuig was echt mega groot! Het had 52 rijen van in totaal 8 personen. 'Normaal' zit ik in een vliegtuig van 25 rijen met 6 mensen dus dit was wel een tikkie groter! We hadden ook een schermpje in de stoel voor ons waar je films op kon kijken, muziek luisteren, spelletje spelen maar je kon ook zien waar je vloog en hoe hard en hoe hoog enzo, best wel leuk! Om 07.30 zijn we vertrokken. En daar vloog ik dan, boven Mallorca.. Tot ooit! We hadden wel behoorlijk wat turbulentie toen we door de wolken heen moesten en ook toen we boven de wolken waren. Het was zo heftig dat de stewardessen moesten stoppen met het inschenken van het drinken en het uitdelen van een broodje.
Om 09.47 zijn we geland op het vliegveld van Dusseldorf, mooi op tijd. Ik zag een slurf staan en was helemaal blij dat ik niet door de kou naar de bagagebanden moest. Maar helaas.. na een stukje door de slurf te hebben gelopen moesten we met een trap naar beneden, NAAR BUITEN, en daar stond een bus te wachten. Jeeeetje, wat was het koud zeg haha! Niet normaal! Er was zoveel bagage dat het ongeveer een half uurtje duurde voordat onze bagage voorbij kwam op de band. Hierna konden we naar de uitgang waar papa en Toon stonden te wachten. Wat was het fijn om papa weer te zien!

Toen we thuis aankwamen, hadden papa mama en Carlijn een suprise party georganiseerd, echt super leuk! Heel veel mensen waren er en ik heb hele leuke cadeau's gekregen! Ook hadden papa mama en Carlijn een brunch gemaakt met allemaal lekkere dingetjes, super leuk!
's Avonds zijn we met z'n 4en gaan wokken in Zutphen waar ik ook nog een cadeau heb gekregen, het kaartje voor The Script in januari in Amsterdam!

De koffers moeten nog worden uitgepakt, maar het is zoveel hahaha! In Januari begin ik met mijn examens en als het goed is heb ik in februari mijn diploma en ben ik afgestuurd.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn verslagen, de leuke reactie's en de steun! Ik heb een super leuke tijd gehad in Mallorca en zal het nooit vergeten en ga het ook wel missen!

Mocht ik in de toekomst nog een stage gaan doen, hoop ik dat jullie mij dan ook weer volgen!

Veel liefs,
Sanne.

• 03 November 2012 - 00:55

Mama En Papa:

Sanne,

Wij zijn super, super, maar dan ook super trots op jouw. Je hebt het zeker niet gemakkelijk gehad daar in Mallorca, maar je het je er toch goed door heen gewerkt. Het was voor ons ook niet zo makkelijk om jouw daar heel ver alleen achter te laten en we hebben je erg gemist hier in huis. We zijn dan ook erg blij dat je weer heelhuids terug bent. Je bent een enorme ervaring rijker geworden en hebt veel geleerd. Sommige ervaringen waren minder leuk maar je hebt zeker veel meer positieve ervaringen opgedaan en leuke mensen leren kennen (leuk als vakantieadresje). Nogmaals super goed gedaan.

Kusjes van Mama en Papa

• 06 November 2012 - 17:11

Wim:

Had je op je brunch al gesproken!. maar voorruit nog ff een reaktie die me van het hart moet: je hebt in februari je diploma hoop je en dan wordt je afgestuurd hmmmm waarheen?
    NB uiteraard ben ik bij eventuele volgende stage's van de partij!! de uitspattingen van Dagobertha zou ik voor geen goud willen missen!!!!